UPSR!


(gambar hiasan)

Hye. Korang sihat? Aku? Sihat jeeeee ^,^Hari ni 10/9/2013, budak-budak tahun 6 sekolah aku UPSR ^,^Hm, aku taktahu sampai bila sebab aku tak tanya diorang +_~
Hm, tak sempat nak ucap good luck at someone, hm takpelah asalkan aku dah ucap good luck kat kakak-kakak angkat aku especially akak Hanis =) Kebelakangan nie aku tak nmpak akak Hanis pun, nak ucap good luck depan-depan dia, sebenarnya, dah ucap good luck pun kat dia, tapi tak syok ah kalau tak face to face, hari tu cuma ucap kat facebook dia ^,^

Antara kakak-kakak angkat yang te
lah diangkat oleh aku, aku cuma rapat ngan akak Hanis je, dia baik, peramah, tak sombong and banyak lagi lahhhh! Serious I say, aku sangat-sangat sayang kat kakak Hanis =) Dia pun pandai, hari tu mase trial UPSR, akak Hanis dapat 3A 2B, nevermind, usaha lagi yeeeeeeee =)

Ok 
lah, good luck ya pada yang menduduki UPSR tahun ini ^,^


Okay bye, tu je aku ingin sampai kan, sekian terima kasih =P

No comments:

Post a Comment