Sedihhhhhhh!



Hye! Atas ni video aku, tajuk dia Dia by Chomel tapi Cover by aku ^@^ Hope you all enjoying my video ^,^ Sorry kalau suara serak ^^ masa ni batuk teruk, takdela terok sangat, sikit jeeeeee ^@^ Seriously, kalau aku dengar lagu nie aku rasa sedih, macam hmm tak tahu nak cakap apaaaaa, yang penting macam nak NANGIS!

Okay 
la, tu aje yg aku nak smpaikan ^@^ Bye!

UPSR!


(gambar hiasan)

Hye. Korang sihat? Aku? Sihat jeeeee ^,^Hari ni 10/9/2013, budak-budak tahun 6 sekolah aku UPSR ^,^Hm, aku taktahu sampai bila sebab aku tak tanya diorang +_~
Hm, tak sempat nak ucap good luck at someone, hm takpelah asalkan aku dah ucap good luck kat kakak-kakak angkat aku especially akak Hanis =) Kebelakangan nie aku tak nmpak akak Hanis pun, nak ucap good luck depan-depan dia, sebenarnya, dah ucap good luck pun kat dia, tapi tak syok ah kalau tak face to face, hari tu cuma ucap kat facebook dia ^,^

Antara kakak-kakak angkat yang te
lah diangkat oleh aku, aku cuma rapat ngan akak Hanis je, dia baik, peramah, tak sombong and banyak lagi lahhhh! Serious I say, aku sangat-sangat sayang kat kakak Hanis =) Dia pun pandai, hari tu mase trial UPSR, akak Hanis dapat 3A 2B, nevermind, usaha lagi yeeeeeeee =)

Ok 
lah, good luck ya pada yang menduduki UPSR tahun ini ^,^


Okay bye, tu je aku ingin sampai kan, sekian terima kasih =P

Hye everyone


(gambar hiasan)

Hye everyone ! Aku nie bukannya baru ber-blog , dah lama dah ber-blog nie =) Cuma nie la , tak ingat password ! Hahaha , funny ? I think no ^^ Btw, nvm lah , nie dah buat baru , hope boleh berkhidmat selama-2nya lah keyy ^^ Okey byee !